Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Garancia
Termék garancia
1. Általános bevezető
1.1 Ezen garanciális feltételek érvényesek a webáruházunkban történő minden megrendelésre. A CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. (a továbbiakban: Eladó) által mindenterméknek minden vevő számára történő eladás esetén. Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a termékleírások helytelen értelmezéséből eredő károkért, problémákért cégünk felelősséget nem vállal.
A Webáruházban található bútorok 1-3 év garanciával kerülnek forgalomba. Esetenként bizonyos termékek hosszabb garanciális idővel is forgalomba kerülhetnek.
A jótállás időtartama a termék árától függően sávos:
10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
250 000 forint eladási ár felett három év.
2. Jótállás és szavatosság
2.1 Hibás teljesítés esetén kifogásáról lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat. Csak vásárláskor kapott eredeti számla, illetve jótállási jegy bemutatása esetén érvényesítheti jótállási, szavatossági igényét.
2.2 Hibás teljesítés esetén cseréljük vagy árengedményt adunk. Ha ezek nem felelnek meg igényének, akkor elállhat a vásárlástól és visszafizetjük a vételárat a termék ellenében.
2.3 Apró, rendeltetésszerű használatot nem befolyásoló hiba esetén nincs helye reklamációnak, nem minősül garanciális problémának .
2.4 Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft.-t terhelik.
2.5 A vevő szavatossági igényeit a teljesítéstől számított 2 éves elévülési határidőn belül érvényesítheti.
3. Panaszkezelés menete
Tájékoztatnánk kedves Vásárlóinkat, hogy ha bármilyen problémája, észrevétele van a megvásárolt termékkel kapcsolatban írásban szíveskedjenek jelezni, képekkel alátámasztva a termékkel kapcsolatos problémáját, mivel a gyártók is kérik tőlünk a bútor hibájáról készült képeket. A levelekre maximum 5 munkanapon belül írásos választ küldünk vásárlóinknak. Megkérnénk minden panaszos vásárlónkat, hogy legyenek türelmesek ezekben az esetekben és ne írjanak vagy hívjanak naponta többször, mert ezzel nem halad előrébb az ügyük kivizsgálása. Megértésüket és türelmüket előre is köszönjük.
Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy a méreteknél elfogadott eltérés 3%. Ha ezen felüli az eltérés, a reklamáció jogos. Amennyiben a fent említett 3%-on belüli az eltérés, a panasz jogtalan.
Recsegéssel kapcsolatos panaszok: Kérjük, amennyiben recsegést, kattogást tapasztalnak, minden esetben győződjenek meg, hogy az ágy ténylegesen vízszintes helyzetben helyezkedik el. A recsegési hibák, akkor fordulnak elő, amikor az ágy egy kicsit meg van csavarodva. Ezek a talaj egyenetlenségéből adódnak. Mindenképpen javasoljuk az ágyak vízszintbe állítását, ha a láb állítható, akkor a lábak emelésével vagy süllyesztésével lehet vízszintbe állítani. Ha a lábak fixek, akkor a hagyományos módszer, karton papír vagy valamilyen kis gumi-vagy műanyag alátéttel.
Bútoraink csak részben csomagoltak, ezért kérjük Önöket, hogy átvételkor győződjenek meg a csomagoló fólia alatti részek sértetlenségéről. Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az átadás-átvétel után, a bútoron keletkező szakadások, horzsolások, törések, koszolódások, foltok nem garanciális hibák. Ilyen jellegű panaszt semmiképpen nem fogadunk el, főleg amikor kérik a házba szállítást, hisz itt az a lényeg, hogy összeszerelve kicsomagolva működőképes állapotban használatra készen adjuk át és veszik át, az ágyat. Nem lehet kifogás, hogy nem figyeltem, vagy hogy nem én voltam ott, hanem egy megbízottam.
Panasz bejelentés előtt ezt vegyék figyelembe, és azt, hogy a panasz kivizsgálásának a kiszállási díja 8.000Ft , melyet kizárólag előre utalással tud fizetni. Az utalás beérkezte után az ügyfélszolgálatunkkal előre egyeztetett időpontban fognak a helyszínre kiérkezni kollégáink, akik megvizsgálják a bejelentést és ha a panasz jogos, a kiszállás díját nyugta ellenében visszafizetjük vagy számlájára visszautaljuk. Amennyiben a panasz jogos, kollégaink mindent megtesznek, hogy Ön minél hamarabb elégedetten használhassa a megvásárolt terméket. A panasz mindenképpen írásban, e-mail-ben kell beérkezzen. Amennyiben a panasz nem garanciális, úgy a 8.000 Ft-ot nem fizetjük vissza és ha igényli a javításra adunk egy árajánlatot. A saját maguk által okozott hibák garanciális problémának való feltüntetését gyakran egészítik ki különböző mondva csinált hibákkal, úgy feltüntetve mintha teljesen hibás terméket kaptak volna, ezért kérik ezeknek az elhárítását. Az ilyen jellegű panaszokat( trükökket) is kivizsgáljuk, de már az elején látszik a szándék, ezért nem is fogjuk ingyenes kijavítani a hibákat. Minden hiba javítható, csak a legtöbb esetben helyben nem orvosolható, hanem csak a gyártó műhelyben lehet kijavítani, ami jelentős többletköltséggel járhat és nem mindegy, hogy ki a költségviselő. Nálunk minden esetben a költségeket a hiba okozójának kell viselni, függetlenül, hogy az a vevő vagy az eladó.
Amennyiben nem kér beszállítást és összeszerelést, a hibás összeszerelésből és bevitelből fakadó károkért az eladó nem vállal felelősséget, ez nem minősül garanciális problémának.
4. Garanciális javítás menete
Ha a termék hibája a helyszínen javítható, akkor kollégáink elvégzik a szükséges javítást. Ha a helyszínen nem javítható a hiba, akkor a terméket visszaszállítjuk javításra a gyártóhoz. Ezt követően visszaszállítjuk a vásárlónak. Ennek időtartama maximum 14 nap az el hozataltól számítva. Cserebútort nem tudunk adni a javításon lévő bútor helyett a javítás időtartamára. A bútorok jelentős része megrendelésre készül, így csak abban az esetben cseréljük ugyanolyan típusú bútorra, amennyiben a javítására nincs lehetőség a gyártónál sem.
A termékképek illusztrációk, eltérhetnek a valóságtól színárnyalatban, illetve a fogantyúk, lábak tekintetében. Ezzel kapcsolatban reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Ha nem tetszik a termék, elállhat a vásárlástól 14 napig.
5. Elállási jog
5.1 A 45/2014(II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvételnek a bútor átvételének a napját értjük.
5.2 Elállás esetén a terméket sértetlenül kell visszaküldeni az CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. részére, 4400 Nyíregyháza, Irsai Gusztáv út 10. szám alatti címre. A visszaszállítás költsége a vásárlót terheli. Amennyiben nem tudja visszaszállítani, kérheti cégünktől is a visszaszállítást. Ebben az esetben is a vásárlót terheli a visszaszállítás költsége, melynek díja 17 800 Ft. Abban az esetben is ez a tarifa, ha a terméket ingyenes kiszállítási akciónk keretében vásárolta meg.
5.3 Elállás esetén visszatérítjük a teljes vételárat (termék ára + szállítási költség, amennyiben az is volt). Amennyiben nem tudja visszaszállítani, kérheti cégünktől is a visszaszállítást. Ebben az esetben is a vásárlót terheli a visszaszállítás költsége, melynek díja 17 800 Ft. Abban az esetben is ez a tarifa, ha a terméket ingyenes kiszállítási akciónk keretében vásárolta meg. A vásárláskor kért rakodás (házba bevitel) és szerelés egyéb szolgáltatás, melynek költsége nem kerül visszatérítésre.
5.4 A kifizetett vételárat az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük.
5.5 Az elállási jog gyakorlása miatt a bútor visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket a vevő köteles viselni.
6. Felelősség kizárása
A CR08 Bútor Kis és Nagykereskedelmi Kft. nem felel a vis maior-ból eredő, vagy egyéb, az hatásán kívül eső események okán bekövetkező károkért.
7. Teljesítés
A szerződés mindenképpen teljesítettnek minősül, amennyiben a vásárló a terméket átvette.
Használati utasítás
ÖSSZESZERELÉSI ÚTMUTATÓ
- Első lépések
Kicsomagolás: A csomagolás eltávolításához kést vagy egyéb szúró/vágóeszközt ne használjon, mert a bevonóanyagot megsértheti! A kicsomagolás során okozott sérülések nem képezhetik reklamáció alapját. A csomagolóanyagot (szállítási sérülés esetén) kérjük, őrizze meg szakemberünk helyszíni látogatásáig.
A termék a gyártás után hosszú utat tett meg becsomagolva, míg eljutott Önhöz, ezért kérjük, használat előtt igazítsa formára a párnákat, hogy visszakapják eredeti formájukat. Simítsa középről kifelé haladva mindkét kezével a hátsó párnákat. Ezután az egyik kezével ütögesse finoman a hátsó párnát, miközben a másik kezével hátulról alátámasztja. Egyik kezével húzza meg a hátpárna külső végét, miközben a másik kezével simítsa bentről kifelé. Ezután a karfákat veregesse meg egyenletesen és óvatosan középről kifelé.
Használat közben finom gyűrődések jelennek meg a huzaton. A folyamatos használat következtében természetesen ezek a ráncok egyre láthatóbbakká válnak. A megfelelő ápolás és karbantartás sokat segít a ráncok csökkentésében. Javasolt használat után az ülőpárnák huzatát megigazítani.
Kérjük, a csomagokat tárolja zárt helyen, normál szobahőmérsékleten, és normál páratartalom mellett.
Az egyes részek kicsomagolását követően ellenőrizze az egyes elemek épségét.
A bútor elhelyezéséhez válasszon egyenletes, egyenes padlófelületet. Ügyeljen arra, hogy a bútor egyes lábai alá ne kerüljenek a padlószinttől eltérő magasságú dolgok (pl szőnyeg, különálló szintű burkolat felület, stb), különben a bútor állása ferde lesz, és az összeszereléssel is gondok adódhatnak. A bútorok anyagai hőre érzékenyek, ezért a fűtőtesttől, hősugárzótól kb. 1 m távolság betartása javasolt. A bútorok kizárólag beltéri helyiségben kerülhetnek elhelyezésre.
A bútorok használata
Kérjük, a bútorokat csak a rendeltetésüknek megfelelően használják! A bútorok bevonata állandó dörzsölés, súrlódás, éles, hegyes tárggyal történő ráhatás következtében megkophat, megsérülhet. A legtöbb bevonat nem vízálló, ezért a vizes, nedves tárgyak a bútoron maradandó károsodást okozhatnak. A garnitúrát letakarni TILOS!
Tisztítás
A bútorok portalanítását száraz, puha ruhával végezzük.
Kárpit felületek:
A kárpit felületek tisztítása elvégezhető enyhén nedves puha ronggyal, illetve a kereskedelemben kapható száraz habos bútortisztítóval, a tisztítószeren található útmutató figyelembe vételével. Amennyiben a tiszta vízzel nem eredményes a felület tisztítása, mindenféleképpen enyhe, semleges vegyhatású tisztítószert alkalmazzon.
Fa és laminált felületek:
A fa és laminált felületeket nedves, enyhe mosószeres ruhával tisztítsuk, majd töröljük szárazra. Tilos a fa és laminált felületeket, bármely bevonó anyagot, szemcsés súrolószerrel és szerves oldószerrel (aceton, benzin stb.) tisztítani!!!
Textilbőr:
Textilbőr tisztításához elegendő egy nedves ruha is. Más módon való tisztítást nem javasoljuk, mivel ezáltal az anyag minősége megváltozik.
Folteltávolítás textil bevonatokból:
Vízben oldaható foltok:
(A) = hideg vízzel, esetleg ph- semleges sampon és víz keverékével. Forró vizet kerülje, mivel fehérje csapódhat ki!
(B) = ph- semleges sampon és langyos víz keveréke. Ha ezzel nem sikerült a foltot eltávolítása, száradást követően az érintett helyen lehet próbálkozni mosóbenzinnel vagy folteltávolító szerrel.
(C) = ne hagyja beszáradni! Azonnal kezelje ph- semleges sampon és víz keverékével!
Vízben nem oldható foltok:
(D) = kereskedelmi forgalomban kapható folttisztító szerrekkel kezelni.
(F) = kérje szakember tanácsát!
(G) = nedvesítsen be egy fehér kendőt citromsavas oldattal (1 csapott evőkanál 100 ml hideg vízhez) és szedje fel a foltot a szélétől a közepe felé haladva.
(5. ábra)
(5. ábra)
Használati utasítás
A “feszes” párnázatú termékre jellemző, hogy a garnitúrába ülve nem süppedünk túl mélyre, hanem biztosan ülünk rajta, így biztosítva rendkívül magas kényelmi fokozatot. Ez a komfortérzet jelentősen különbözik egy laza párnázatú garnitúráétól. Ez esetben a bevonóanyag rá van feszítve a párnázatra, így a használat közben keletkező ráncok többsége használat után újra kisimul. A használatból adódó ráncosodás, bevonóanyag-hullámosodás természetes jelenség, és nem reklamációs ok. A “lágy” párnázatú termékre jellemző, hogy a bevonóanyag és a rávarrt finom vatta nincs szorosan az alappárnázathoz rögzítve, hanem lazán helyezkedik el rajta, és csak a külső széleken, illetve varrásoknál rögzítjük. Ilyen típusú párnázatokra jellemző, hogy a garnitúrába ülve belesüppedünk, és a párnázat “körülölel”, így biztosítva rendkívül magas kényelmi fokozatot. Ezáltal ez az üléskomfort jelentősen különbözik egy feszes párnázatú garnitúráétól. A használat során, amikor a párnázatot terheljük, egy mélyedés alakul ki, melyet a bevonóanyagnak kell kiegyenlítenie. Ha ez nem történne meg, vagy a huzat, vagy pedig a varrások szakadnának el. A használatból adódó ráncosodás, bevonóanyag-hullámosodás természetes jelenség, és nem reklamációs ok. Az ilyen típusú ráncosodás nem a párnázat lazulására, hanem a bevonóanyag természetes nyúlására vezethető vissza, mely a termék minőségét, használhatóságát és élettartamát nem befolyásolja, ezért nem reklamációs ok.
Az egyenletes ráncképződés érdekében ajánlatos az összes ülésegységet egyenletesen használni, mivel az egyoldalú használat következtében eltérő mértékű ráncosodás alakulhat ki a garnitúra egyes részein (“kedvenc hely”-effektus).
A háziállatok által okozott sérülésekre a garanciális igény nem érvényesíthető.
A kárpitos bútorok más szövettel, kárpittal történő letakarása jelentősen csökkenti a kárpit élettartamát és bolyhosodáshoz vezet. Az ilyen jellegű garanciális problémáért felelősséget nem vállalunk.
Az ágyneműtartóval rendelkező kárpitos bútorok ágyneműtartóját 10 kg-nál nagyobb súllyal nem szabad terhelni, mert leszakad.
A bútort porszívózni csak sima felületű fejjel szabad, mert a kefés fej kihúzhatja a szövet szálait, ami nem garanciális probléma. A sarokgarnitúrák csak vendégágy funkcióval vannak ellátva, rendszeres alvásra nem alkalmasak.
Az ülőbútorokra ráállni, rátérdelni tilos. A termékek ülésre, fekvésre vannak tervezve. A bútorok karfájára, háttámlájára, ülni, állni, térdelni tilos, az ezekben a részekben található tartószerkezet más irányú és erejű teherbírásra van tervezve.
A gyakori használat során éppúgy, mint más termékeknél ráncok képződnek. Ez a ráncosodási folyamat nem a párnázat gyengülésére vezethető vissza, hanem a kárpit természetes nyúlása okozza. A használatból adódó ráncosodás, bevonóanyag hullámosodás természetes jelenség, és nem reklamációs ok.
Az egyenletes ráncképződés érdekében ajánlatos az összes ülésegységet egyenletesen használni, mivel az egyoldalú használat következtében eltérő mértékű ráncosodás alakulhat ki a garnitúra egyes részein (“kedvenc hely”-effektus).